--a GUY, a CAR, a POLICEMAN and a TIANG--  

digarap oleh anzec

SEORANG LELAKI telah melanggar sebatang tiang lampu di tepi jalan sehingga bengkuk. Sebentar kemudian....

PriTTTTT!!!! Polis pun sampai dan dia mula disoal siasat.

Polis = Kenapa awak langgar tiang?

Lelaki = Saya tidak sengaja

Polis = Awak tak nampak ke tiang yang sebegini besar dan tinggi?

Lelaki = Saya nampak dengan jelas

Polis = Sila keluar dari kereta ( Lelaki itu keluar ) Tenguk IC dan Lesen memanduawak ( Lelaki itu mengeluarkan IC dan lesen )

Lelaki = Sah?

Polis = Sah! Tetapi kenapa langgar tiang itu? Awak mabuk?

Lelaki = Sumpah! Saya tidak mabuk. Saya tidak pernah ambil alkohol dan saya normal.

Polis = Habis tu kenapa awak langgar tiang tu?

Lelaki = Tadi, saya nampak tiang itu bergerak-gerak ke kiri dan kanan! Saya hilangkawalan dan langgar!

Polis = Kita cerita kat balai OK?

Moral : Jangan minum arak okey.. harommm!! ^,^

This entry was posted on Monday, August 24, 2009 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments