7th day. lahap mcD kuat2!  

digarap oleh anzec

ari ni ramainye yg balik kg..ramaiiii sgt. rase kosong je v5 nih.geram gak aku nk blk tp tu lah.. kojenye byk bebenor.kalo stakat KL tu, mmg kompem2 aku da balik da. tp da kg aku kat ujung pelosok semenanjong nih.pegi-balik da 24jam.tambang da beratus.aiyo0o.. bantut betul lah..

tp xpe...ade hikmah nye..wlpn bosan n tggl 4 org je dak umah aku. aku,chem, ketong n sipih, tp ktorg cube r plan utk menghiburkan ati. aku baring2 manje kat atas katel. chem tgk cter org puteh pastu gelak sorang.(leh paham ke lawak org puteh??haha) ketong n sipih lak x abeh2 ngan lelong.com.my nye. jam Tag Heur la..henpon la...seb baek x beli boxer kat lelong.haha

so...stelah bosan2, ktorg brcadang la nk p mkn tmpt best2.bykkk sbnrnye tmpt best kat perak nih.cume kesanggupan tu lah.ade tu jauhhhh sgt tp best. ade lak dekat tp xbest.last skali..lpas reject option utk ke MP yg kat ngan Cheng Ho tuh, ktorg pon decide la nak g mcD kat luar JJ. ah haaa....menarik gak!! ^_^

Woooshhh!! ponn2! woooshhh! pon2!!! (bunyik kereta2 spnjg laluan ke ipoh la kot) hahaha. xtau2~ hentam jerk~ ;P

pastu sampai2, ktorg pon oder n trus mkn., sbb time tu da lewat 10 mnt da berbuke.huhu.. syukur..slamat smpai n dpt mkn beger yg byk berketul2.nyum2!!!

mcD dari seberang jalan.....(dr dlm kete nih.ok gak gmba nye.ahaa)

ini AKU punyerrr yeee... BIG MAC+mcCHICKEN beger+aPPLe piE+FrieS+teH panaS+soS ciLI+soS tomAtoMAn. kneyang bebbb...x abeh bwk balik~ ;P
ini ketong n alin.diorang ni skrg da jadi tokey BISKUT RAYA da wehh,... tp td bkn diorang blnje r.. promot sket --> BELI LAH BISKUT COKLAT alin. satu balang(500gram) hargenye rm22 JE.. sebijik macam Famos Amos. kalo x caye, leh rase. kontek je aku ke..ketong ke..alin ke..chem ke..ni da kire MURAH GLERRR tau x?? baek cepat sblum abeh.hehe (oi korang,aku nk KOMISEN!! ;P )
BURPPPPPP~!!!! alhamdulillah... syukur... selamat pon pose ke 7... ^_^.. puas2..total kos+duit myk= rm15 ajer~

This entry was posted on Saturday, August 29, 2009 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

1 comments